2016. november 20., vasárnap

Home Staging styling - tanulmánymunka

Mivel már túl vagyok a Home Staging kezdő és haladó, valamint a lakásfotózás workshopokon, nagy lelkesedéssel álltam neki gyakorolni. Semmi extra dolgot nem tettem a kiválasztott helyiségekkel, csak az ott lévő bútorokkal és a saját dekorációs tárgyaimmal nekiálltam stylingolni.




Először készítettem fotókat az eredeti állapotokról, úgy ahogy élnek benne. Igaz ez nem eladó ingatlan, de sokan így hirdetik meg az otthonukat az eladásra is, úgy ahogy van.

Kicsit átrendeztem, és szelektáltam a túl sok berendezési és használati tárgyat, amiknek mindaddig helyük van a lakásunkban, amig az eladás mellett nem döntünk.

A fotózáson tanultakat is megpróbáltam alkalmazni, igaz "csak" telefonnal, de azt hiszem így is elég szembetűnő a változás. Az elötte képeket mindenféle beállítás nélkül készítettem, úgy ahogy eddig tettem.

Elötte
Utána
Elötte
Utána
Elötte
Utána
Az ingatlanfelkészítés eladásra nem csak a dekorálásból és a jó fotóból áll, de ebben az esetben, mivel csak tanulmány munkáról van szó, ennyi történt.

Ez a két helyiség stylingolása, fotózása egy órát vett igénybe. Szerintetek megér mondjuk ennyi időt ráfordítani egy ingatlanra, ha eladásra szánjuk? A képek alapján megéri? A tapasztalat azt mutatja, hogy igen, de én most a Ti véleményetekre lennék kiváncsi.

Ha tetszett a bejegyzés, és szeretnétek még több Home Staging vagy lakberendezési ötlettel találkozni, kövessetek a Facebook-on is.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik. Hihetetlen ,hogy egy kis átrendezés milyen sokat emel a színvonalon! Gratulálok!

    VálaszTörlés